Pàgines

dimarts, 24 de novembre del 2015

Reflexió Flipped Classroom

En aquest model veiem aspectes positius i negatius:

Positius
  • Per una part, creiem que és un mètode que dóna autonomia a l'alumne i el fa part activa del procés educatiu.
  • Classes més dinàmiques i ensenyament entre iguals per part dels companys, el professor no és el líder, només és un guia que facilita que aquest procés es realitzi amb èxit.

Negatius
  • Mètode en el qual fa falta un compromís per part de l'alumnat per què sigui efectiu.
  • Segons les edats, creiem que és dotar de molta responsabilitat a l'alumnat.
  • És un mètode en el qual l'alumnat ha de dedicar moltes hores, no només a l'aula sinó fora d'ella. Creiem que no només s'aprèn a l'escola i aquest sistema implica dedicar moltes hores que es podrien dedicar a la interacció social, oci o esport que també és positiu pels joves.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada